سرخط خبرها

به شایعه حذف فوتبال ایران از جام جهانی توجه نکنید|علی دایی نماینده ایران در قرعه کشی

  • کد خبر: ۱۰۳۴۴۴
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
به شایعه حذف فوتبال ایران از جام جهانی توجه نکنید|علی دایی نماینده ایران در قرعه کشی
حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی فوتبال در قطر صحت ندارد وحتی برخی رسانه‌های خارجی که خود به این ماجرا دامن زده بودند، ماجرای حذف ایران را تکذیب کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که برخی از احتمال حذف قریب الوقوع تیم ملی فوتبال ایران از حضور در جام جهانی می‌گویند و حتی خبرتگاران خارجی نیز به این ماجرا اشاره کرده‌اند، اما خبر‌های موثق از فیفا حکایت از قطعی بودن حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی دارد. در همین راستا نیز رسانه‌های ایتالیایی که خود منبع دامن زدن به این موضوع بودند اعلام کرده‌اند که تیم ملی کشورشان هیچ شانسی برای حضور در جام جهانی فوتبال ندارد و مسئله حذف ایران به دلیل اتفاقاتی که در هنگام بلیت فروشی رخ داد، موجب حذب ایران از حضور در جام جهانی نخواهد شد. حتی جدید‌ترین خبر‌ها حکایت از حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال در کشور قطر دارد و این چهره به یادماندنی فوتبال ایران قرار است به عنوان نماینده ایران در مراسم قرعه کشی حاضر شود. با این تفاسیر مسئله حذف ایران از جام جهانی فوتبال را نباید مسئله‌ای جدی دانست هرچند که جامعه فوتبال نیز انتظار دارد به اتفاقاتی که در حین برگزاری بازی ایران و لبنان در مشهد رخ داد، رسیدگی شود.

البته درکنار این موضوعات شیطنت برخی خبرنگاران سعودی واماراتی نیز باعث نگرانی جامعه فوتبال ایران شد که خوشبختانه این شیطنت‌ها به جایی نرسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->